Thursday, March 20, 2014

بازی های میکرو نظیر سوپر ماریو بمب گذار کونگ فو کار تانک کونترا فوتبالیستها(ژاپنی و انگلیس


آخرین اخبار سیاسی پاسخ رهبر انقلاب به عادل فردوسی پور (جدید) ظریف و اشتون قرار شام کاری نداشتند (جدید) هرگونه توافق با + بر خلاف معاهده NPT ممنوع (جدید) دعوت از روحانی برای شرکت در جشن جهانی نوروز افغانستان (جدید) کاهش زمان مذاکرات ایران و + در وین (جدید) ایران از مسقط پیام دوستی برای همسایگانش فرستاد (جدید) گفت وگوی روحانی و پوتین (جدید) رئیس جمهور: شاهد ثبات اقتصادی هستیم (جدید) سیدمحمد خاتمی: کار اصلی مطبوعات آزاد نقد است (جدید) تاکید روحانی و سلطان قابوس بر لزوم گسترش روابط کشورهای منطقه (جدید)
امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه بازی های میکرو به همراه مبدل میکرو گذاشتم. شاید بازی های میکرو از نگاه نوجوان های امروزی یک مشت بازی بی گرافیک و باشند اما باور کنید همین بازی های ساده برای افرادی که در کودکی شان اون ها رو بازی کردند لذت فراوانی رو به همراه دارند. معلوم نیست چه سری در این بازی های ساده و بی گرافیک هست که حتی ساله ها هم از دیدنش (بعد از سالها) به وجد می ایند.
بازی های میکرو نظیر سوپر ماریو بمب گذار کونگ فو کار تانک کونترا فوتبالیستها(ژاپنی و انگلیسی) روبو کاپ نینجا لاک پشت های نینجا میوه خوار دبل دراگون و تتریز (آجر سازی) از جمله بازی هایی هستند که اگر تجربه ی بازی کردنشون رو در Micro داشته باشید از دیدنشون به وجد می ایید و برای دانلود کردنشان لحظه شماری میکنید .
فرصت خوبیست برای کسانی که تا به حال حتی میکرو رو از نزدیک هم ندیدند که تعدادشون هم کم نیست تا با بازی کردن بازی های میکرو در کامپیوتر (بدون هیچ تغییری در گرافیک و سبک و ) این حس خاص رو تجربه کنند و فرصتیست طلایی برای امثال منی که کودکیشان را با میکرو فوتبالیست ها تانک و قارچ خور گذراندند تا به دوران کودکی و خاطرات برگردند. شما هم اکنون می توانید با دانلود مجموعه بازی های میکرو (بیش از بازی) برای کامپیوتر از سایت صبا پاتوق پا به دوران کودکی تان بگذارید . پس این فرصت رو از دست ندهید !
- حجم بسیار کم تنها مگابایت - قابلیت بازی با کیبورد و دسته کامپیوتر - شامل بیشتر بازی های میکرو (بیش از بازی) - بدون هرگونه تغییر در گرافیک صداگذاری سبک و بازی ها - کار آسان با مبدل و اجرای روان و بی دردسر بازی ها فقط با کلیک
- در فایل دانلود شده پوشه وجود دارد. به پوشه ی مبدل رفته و فایل Virtualnes.exe را اجرا کنید . پس از اجرای فایل مبدل به File رفته و Open رو انتخاب نمایید ! حالا بازی دلخواهتان را از پوشه دانلودی انتخاب کنید.
برچسب ها اجراي بازي هاي ميكرو روي كامپيوتر , بيش از 50 بازي ميكرو براي كامپيوتر , دانلود بازي دبل دراگون و تتریز براي كامپيوتر , دانلود بازي روبو کاپ براي كامپيوتر , دانلود بازي سوپر ماریو براي pc , دانلود بازي سوپر ماریو براي كامپيوتر , دانلود tenniswarehouse بازي فوتبالیستها براي كامپيوتر , دانلود بازي قارچي براي pc , دانلود بازي قارچي براي كامپيوتر tenniswarehouse , دانلود بازي كامپيوتر , دانلود بازي ميكرو براي pc , دانلود بازي ميكرو براي كامپيوتر , دانلود بازي هاي آتاري , دانلود بازي هاي اتاري براي كامپيوتر , دانلود بازي هاي جذاب ميكرو براي كامپيوتر , دانلود بازي هاي سگا براي pc , دانلود بازي هاي قديمي ميكرو , دانلود بازي هاي قديمي ميكرو براي pc , دانلود بازي هاي ميكرو , دانلود بازي هاي ميكرو براي pc , دانلود بازي هاي پرطرفتار ميكرو براي pc , دانلود بازيص , دانلود بازيهاي قديمي ميكرو و سگا براي كامپيوتر , دانلود برنامه اجراي بازيهاي ميكرو بر روي كامپيوتر , دانلود بيش از 50 بازي ميكرو , دانلود بيش از 50 بازي ميكرو براي pc , دانلود تمام بازي هاي ميكرو براي pc , دانلود تمام بازي هاي ميكرو براي كامپيوتر , دانلود مجموعه بازي هاي اتاري براي كامپيوتر , دانلود مجموعه بازي هاي سگا براي كامپيوتر , صبا پاتوق , مجموعه بازی های میکرو (بیش از بازی) برای کامپیوتر , نرم افزار اجراي بازي هاي ميكرو روي كامپيوتر
ساعت tenniswarehouse بند چرم الیزابت با ظاهري جالب و كيفيتي بي نظير و فوق العاده شيک. در مهماني ها و مجالس نگاه ديگران را به خود حس كنيد ... ساعت بند چرم الیزابت دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم می باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند و ساعت ظریف و شیک آن زیبایی این محصول را دو چندان میکند. tenniswarehouse این ساعت در 8 رنگ بند مشکی قهوه ای سبز قرمز سفید بنفش صورتی و نارنجی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود (انتخاب رنگ ساعت در مرحله تکمیل فرم سفارش صورت می گیرد). هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت: 27000 تومان ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فروش ویژه چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
چراغ خواب موزیکال tenniswarehouse طرح لاک پشتی یک هدیه مـناسب و یک دکور جدید چند منظوره برای اتاق خواب کودکان و نوزادان. تابش صدها ستاره و ماه به روی سقف و دیوار اتاق کودک دلبند شما. چراغ خواب لاک پشت شبها روی سقف و دیوارهای اتاق را ستاره باران می کند و زمان خواب را به زمـانی شـاد و مفرح تبدیل می کـند. آسمان پرستاره آرام و دوست داشتنی ترس از تاریکی بچه ها را کاهش می دهد و آنها را با صور فلکی آشنا می کند. یک هدیه مناسب و خاص برای کودکان ...
روش خ

MORE



No comments:

Post a Comment