Monday, March 10, 2014

شاخه: حافظه اپیسر حافظه فلش AH173 را با دو کانکتور USB و میکرو USB معرفی کرد


راهنمای خرید لپ تاپ راهنمای خرید موبایل mizuno wave راهنمای خرید نت بوک راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید تبلت راهنمای خرید دوربین دیجیتال راهنمای mizuno wave خرید CPU راهنمای خرید کارت گرافیک راهنمای خرید دوربین فیلم برداری mizuno wave راهنمای خرید پرینتر آموزش
تماشا کنید: آیا اندروید خالص از نسخه ی تاچ ویز سریع تر…
شاخه: حافظه اپیسر حافظه فلش AH173 را با دو کانکتور USB و میکرو USB معرفی کرد
محبوبیت mizuno wave گوشی های هوشمند تبلت ها و همچنین افزایش نیاز به این دستگاه ها هر لحظه در حال افزایش است. در همین راستا شرکت اپیسر که جزو مطرح ترین عرضه کنندگان انواع مختلف حافظه در دنیا است نسبت به تولید حافظه فلش AH173 OTG برای دستگاه های هوشمند همراه اقدام کرده است. AH173 با در اختیار mizuno wave داشتن دو رابط اتصال USB و micro USB طراحی فلزی ابعاد کوچک و حجم ذخیره سازی بالا می تواند گزینه مناسبی برای ذخیره و انتقال حجم بالای اطلاعات بین ابزارهای موبایل و کامپیوترهای شخصی باشد.
حافظه AH173 ساخت اپیسر توانایی ذخیره انواع فایل های چند رسانه ای و مدارک کاری و همچنین قابلیت اتصال سریع به انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها را دارد. بدنه AH173 از آلیاژ روی ساخته شده و طراحی آن کاملا با انواع امور اداری و تجاری هماهنگی دارد.
وجود دو رابط USB و microUSB نیز انتقال ساده و سریع فایل بین کامپیوتر نوت بوک و وسایل هوشمند را ممکن ساخته است. اپیسر به شکلی هوشمندانه ای این دو رابط را در بدنه کوچک AH173 تعبیه کرده وآن را به نحوی طراحی نموده که نیاز های کاربران مختلف را برآورده سازد. سرعت انتقال اطلاعات از طریق این حافظه بسیار بیشتر از روش هایی همچون اتصال بلوتوث یا Wi-Fi است که به طور معمول برای انتقال فایل ها بین کامپیوتر و وسایل هوشمند به کار برده می شود. برخلاف اتصالات بی سیم هیچ گونه تداخل یا محدودیتی در کار با AH173 وجود ندارد و به شکلی موثر می تواند در زمان صرفه جویی کند.
بدنه یکپارچه زیبا و شکیل AH173 چشمگیر مقاوم و کاربردی است. پوشش پورت USB نیز به نحوی طراحی شده که به بدنه متصل باقی بماند تا مانع از گم شدن آن شود. ضخامت این حافظه فلش تنها شش میلی متر است و به همین خاطر می توان آن را حتی در کیف پول جیبی نیز قرار داد! AH173 در ظرفیت های 8 تا 32 گیگابایت تولید شده است.
برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید.
نقل قول از عبدالسلام: نقل قول از امید صادقی: نوت 3 من میکرو usb نمیخوره یه سیم خواص خودشو داره نه دوست عزیز نوت 3 هم میکرو یو اس بی2 رو ساپورت میکنه هم میکرو یو اس بی 3 رو من خودم نوت 3 دارم. اخه جای فیش شارژش یکم دراز تر از میکروusbهست!! البته یک حالت دوبخشی داره یعنی باید تو یک بخش راست فقط بره
بازگشت به بالا
شاتر: برندگان مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک 2013
75 نظر پازل بیست و نهم: دستمزد انجام کار | جایزه این هفته: یک دستگاه کامپیوتر بدون کیس HuntKey
Facebook mizuno wave Twitter Flicker Feed

MORE



No comments:

Post a Comment